Rotorhead Posted November 26, 2004 Report Posted November 26, 2004 The credit goes to Bladestrike, one heck of a photographer... Quote
helix Posted November 26, 2004 Report Posted November 26, 2004 got mine yesterday!! SWEEET!!! :up: :up: :up: :up: :up: :up: Quote
Biggles Posted November 28, 2004 Report Posted November 28, 2004 Still waiting for mine to arrive - , perhaps Santa will drop it off !! Quote
Rotorboy2 Posted December 1, 2004 Report Posted December 1, 2004 Mine was here when I got back from a 10 day job out in a logging camp. Great photos! Thanks Heli-Ops! :up: Quote
LDP Posted December 1, 2004 Report Posted December 1, 2004 Got mine today, Very Nice, Thanks :up: Quote
Whirlygirl Posted December 2, 2004 Report Posted December 2, 2004 Got My calendar yesterday when I go home from work ! It's awesome Thankyou heli ops!! Quote
Guest Bullet Remington Posted December 2, 2004 Report Posted December 2, 2004 Ned: Calender came in yesterday, 1 Dec. Sweeeet! Great photos. :up: :up: One would think, with all the glare off the water, that 61 driver would be wearing a helmet! Oh..wait! Sorry...disregard!!! (Sorry RH, Ya know us henjinheres have to take our free shoots when we can!! Great photos all around. Thanks muchly, Ned! BR Quote
Biggles Posted December 2, 2004 Report Posted December 2, 2004 Biggs is broken hearted - 2005 hasn't come around yet Quote
L'ACADIAN Posted December 2, 2004 Report Posted December 2, 2004 hey heli ops, thank you very much ,got mine today ! there r some fine pics in it,what a beautiful calander. thanks again, :up: salut !! Quote
longliner Posted December 2, 2004 Report Posted December 2, 2004 Biggels ..... Obviously Heli Ops (aka Santa ) knows when you've been naughty or nice!!! Better luck next Christmas :up: Quote
Recommended Posts